Pagini

11/14/2014

Arome de Sezon


Astazi nu am facut prajituri, dar am facut niste amestecuri de condimente pentru viitoarele prajituri din sezonul rece. Am cumparat tot felul de condimente de aici si m-am apucat de amestecat. mirosit si gustat. Mai jos va propun cateva amestecuri de sezon pe care eu le folosesc, sunt ieftine, foarte usor de facut si aromatizeaza perfect.

Condimentele trebuie macinate in prealabil sau cumparate pudra.
Nu trebuie sa folosim amestecul in exces deoarece aromele sunt foarte puternice.




 Pentru Placinta cu Mere
Amestecam cate o lingurita de:
*scortisoara
*nucsoara
*ghimbir
*cardamon






Pentru Placinta cu Dovleac dar si pentru Turta Dulce
Amestecam cate o lingurita de:
*scortisoara
*nucsoara
*ghimbir
*cuisoare
*anason







Extract de Vanilie
*2 pastai de vanilie (taiate pe lungime)
*500 ml votka / rom / cognac
*Se pune intr-un loc intunecat si racoros si se agita saptamanal timp de minim 2 luni








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu